Crohnova bolest,kolitis i sindrom iritabilnog crijeva dr.Schulze

ŠTO JE CRONOVA BOLEST?

Crohnova bolest je kronična upalna bolest crijeva, koja može zahvatiti bilo koji dio probavnog sustava, ali najčešće je riječ o zadnjem dijelu tankog crijeva ili debelom crijevu.
“Vaše tijelo zna kako se izliječiti od svake bolesti. Samo mu treba vaša pomoć.” – dr. Schulze

Najznačajniji dio liječenja Crohnove bolesti, kolitisa i sindroma iritabilnih crijeva, kao i kod svih ostalih vrsta bolesti, jeste podizanje imunog sustava i detoksikacija organizma oboljelog putem cjelokupnog programa liječenja. Ljudi koji imaju grčeve u debelom crijevu, kolitis, Crohnovu bolest ili iritabilna crijeva, obično previše često prazne crijeva u obliku vruće tekuće stolice nalik dijareji. Takvi ljudi, pored osnovnog seta tinktura na bazi ljekovitog bilja za jačanje imuniteta i detoksikacije organizma, trebaju početi sa uzimanjem biljaka koje umiruju upalu i upijaju toksine.

Upravo ove biljke se nalaze u biljnoj formuli Crijeva #2 http://drschulze-hr.com/2017/09/11/crijeva-formula-2-230g/  koja će smanjiti iritaciju, ublažiti upalu i dovesti do normalnog pražnjenja crijeva – ne dijareje. Ona je odličan lijek za ljude sa navedenim oboljenjima. Mogu ju uzimati bez vremenskog ograničenja. Pored ovoga s formulom Crijeva#2 se ostvaruje pročišćavanje i detoksikacija od zaostalih fekalnih tvari i toksina nataloženih tokom dugog niza godina.

Ova biljna formula u kombinaciji sa cjelokupnim programom liječenja http://drschulze-hr.com/2017/06/08/cjelokupni-program-izljecenja/ se pokazala izuzetno efikasnom kod pacijenata sa iritabilnim crijevima (obuhvaćen je mali broj ljudi koji pate od kolitisa, sindroma iritabilnog crijeva, Crohnove bolesti itd,) kao i kod svih oblika dijareje. Kod težih slučajeva koji imaju ovakve probleme više godina, i po 10 i više stolica svakoga dana, temperaturu, bolove, grčeve i krvarenja poželjno je da se u debelo crijevo putem rektuma ubacuje kombinacija maslinovog ulja i aloe vere. Pacijent bi trebao ovo ubrizgavanje obavi putem rektalne pipete (može se kupiti u svakoj ljekarni) da bi tekućina ušla dublje u debelo crijevo. Međutim, u ekstremnim slučajevima dobro bi bilo da pacijent bude okrenut naglavačke prilikom ubrizgavanja da bi tekućina ušla u cijelo debelo crijevo do tankog crijeva.

Ova tekućina momentalno „gasi požar“ u crijevima koja su upaljena u ranama i krvava. Točnije, ovaj požar upravo gasi aloja vera koja je prva pomoć u borbi protiv opekotina, dok maslinovo ulje umiruje i hrani vaša crijeva. Pored tekućine od maslinovog ulja i aloje vere, preporučuje se i rektalno ubacivanje lanenog ulja ili čaja od lanenog sjemena (sjeme se izmelje i onda se napravi čaj) jer je lan jedna od najugodnijih biljaka za tkivo i najbolji izvor omega 3 i omega 6 esencijalnih masnih kiselina. Ove dvije vrste tekućine mogu se ubacivati ukupno 2 puta dnevno putem rektuma.

U slučajevima sa jakim crijevnim grčevima preporučuje se rektalno ubacivanje čaja od paprene metvice ili jako slabog čaja od lobelije.Praksa je pokazala da čak i pacijenti koji su bolovali od Crohnove bolesti po više od 10 godina i bili u kritičnom stanju prije početka terapije, stolica im je bila očvrsnuta u roku od samo 3 do 4 dana.

I na kraju vam navodimo odlomak iz jedne enciklopedije konvencionalne medicine – ovako uče liječnike konvencionalne medicine, kako da „liječe“: „Ulcerozni kolitis je sličan Crohnovoj bolesti, ali postoje karakteristične razlike. Ulcerozni kolitis zahvaća isključivo debelo crijevo i ne može „migrirati“ u tanko crijevo. Crohnova bolest, međutim, može zahvatiti cijeli gastrointestinalni trakt. Kolektomija, odnosno kirurško odstranjivanje debelog crijeva se zbog toga može smatrati „lijekom“ za ulcerozni kolitis.“

Kome još trebaju ovakvi lijekovi? Ukoliko i vi smatrate da za vas nije lijek odstranjivanje dijela vašeg tijela, nemojte oklijevati i čekati nego već danas krenite sa provjerenim prirodnim metodama liječenja.

Pitanje: ‘Ako imam Crohnovu bolest ili kolitis ili sindrom razdražljivih crijeva, kako da pristupim čišćenju?’
Odgovor: “Za sve vas koji imate Crohnovu bolest ili kolitis, ili sindrom razdražljivih crijeva, nemojte početi sa formulom Crijeva 1. Ova formula je za 98% ljudi sa sporim crijevima, sa dugogodišnjim zatvorom, koji nemaju stolicu dvadeset do trideset minuta nakon obroka. Preostalih 2% koji imaju prečeste stolice, ne moraju povećavati učestalost stolica, a to je ono što formula Crijeva 1 upravo radi. Umjesto korištenja formule Crijeva 1, odmah prijeđite na formulu Crijeva 2. Ako ste vi među ovih 2%, oduševit ćete se. Mislit ćete da vam gasi vatru u crijevima. Ublažit će iritirano tkivo, smanjiti upalu crijeva i učvrstiti stolicu koja liči na dijareju. Osjećat ćete se odlično. Vjerujte, osjetit ćete blagoslov u svom životu kada počnete sa formulom Crijeva 2.

Ako ste skloni imati „vruća“ crijeva, dijareju (proljev), kolitis, upala crijeva, Crohnovu bolest, itd, bit će vam bolje da koristite „hladne“ čistače, kao što je formula Crijeva 2. Možda vam nikada neće trebati, ili nećete tolerirati formulu Crijeva 1. Zadržite se na formuli Crijeva 2 i povremeno je koristite tokom jednog tjedna ili jednog mjeseca, s vremena na vrijeme.”
dr. Richard Schulze